
17 persones assisteixen al curs de smartphons
Ahir i demà té lloc a l’espai EL NIU del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, el curs sobre Smarphons que ha promogut la nostra associació.
Treballadors del COIET participant d’aquest curs que l’equip tècnic del Centre hi ha donat suport i en fa el seguiment. 17 persones del Centre Especial de Treball i de la secció de jardineria assisteixen a aquest curs que organitza la Fundació Pere Tarrés, amb la col·laboració de Vodafone i que és gratuït pels assistents.










Aquest cap de setmana va tenir lloc la cloenda de la temporada de bàsquet amb el Club Basquet Banyoles. L’acte va tenir lloc en el mateix pavelló de la Farga i va consistir en un entrenament i un berenar compartit amb els entrenadors.